Witaj, Odwiedzający!
Prosimy Zarejestruj się, lub Zaloguj
aby korzystać w pełni z naszego forum!
  • Nie pamiętam hasła
  • Rejestracja

  • Darmowy vip dla kobiet Sprawdź
    TOP 5 w rankingu Sprawdź
    Kup Range VIP Sprawdź
    [FFA]Ciemna Strona
    145.239.25.236:27015
    [DD2]Ciemna Strona
    54.38.202.0:27015
    [Zombie Mod] Ciemna Strona
    51.83.215.39:27015
    [MIXY/SPARY] Ciemna Strona
    145.239.239.243:27015
    [4MAPS][PL-TR128-SKINY]
    145.239.237.70:27190
    Ciemna Strona TS3
    51.75.43.30:10002
    ✔✔✔✔ WAŻNY KOMUNIKAT ✔✔✔✔
    Kliknij w obrazek i oddaj głos na nasz serwer, zapewniając mu natychmiastowe punkty! Każdy głos sie liczy.


    BαяαиєKBαяαиєKReklama Sieci CiemnaStrona

    Ocena wątku:
    • 0 głosów - średnia: 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    #1
    Witam ponownie tak jak obiecałem zrobiłem reklamę ciemnej myślę ze wyszło zajebiście wiec, podam linka :
     
    Oczywiście Dziękuję za pomoc OD : @LakiLuk'a gdyby nie on to by nie było tego co zrobiłem Big Grin także jak @ dawidowski'ego który mi pomógł  
    Odpowiedz
    #2
    To wyszło najfajniej  Big Grin Big Grin Cool Cool Cool
    Brawo Baranek!!
    Odpowiedz
    #3
    Xddd fajnie Ci to wyszło, a muzyka trzyma w napięciu.
    Odpowiedz
    #4
    No całkiem, tylko na początku dałeś adres nie ten "www.CiemnaStrona.pl" a powinno być "www.Ciemna.pl"
    Szkoda że taki krótki Tongue

    A tak na marginesie, wie ktoś jak uzyskać takie efekty w video?

    Odpowiedz
    #5
    no nie poprawie tego z tym adresem wsystko usunięte niestety , a z efektami jeszcze nie umiem takich Sad
    Odpowiedz
    #6
    I tak jest git malina Wink
    Odpowiedz
    #7
    (23-Sie-2019,10:34)KuczoR napisał(a): I tak jest git malina Wink

    Dziękuję Bardzo Big Grin
    Odpowiedz
    #8
    Na początku jest błąd www.ciemnastrona.pl i na końcu powinno być ciemna.pl
    Pomogłem? Przyznaj punkt REPUTACJI! Dziena Wink KLIKNIJ I DODAJ PUNKT 
    Odpowiedz


    Użytkownicy przeglądający ten wątek:

    1 gości
    Skocz do:

    Menu